Dec 31, 2015

Bye Bye 2015

Terima Kasih untuk 2015 yang banyak cerita...
Mmg 360 pusingan punya 2015...
Semoga 2016 menjadi lebih baik...

Hurrrmmm cume tu lahh.. x kurussss jugakkk...
 

Dec 20, 2015

Akhirnyaaa.... Sudah Bertunang - 20-12-2015

Tak tahu mana nak mula....
Yang pasti.... AlhamdulliALLAH

20 Disember 2015... sudah jadi tunangan orang...
Pejam Celik Pejam Celik Gaduh Merajuk Baik Gaduh Merajuk Baik...
Sudahnyaaa bertunang akhirnyaaa....

Kalo tny aku... Aku biasalah rasa kelakar.... muahahahaha...
tah apa yg tak kelakar nyer tak tahu lahhh...
Sampai kan ada yang tanya... ada org buat kelakar kerrr....

Kalo tny aku...
80% je majlis tu aku puas hati...
Sbb...
- hantaran tak sempat bega sampai ke penghujung... x sempat pegang smpai puas...
- diri aku tak fully bersedia utk majlis... sbb mandi koboi jer... x sempat nk facial bagai....
- awal2 majlis agak carca merba skit.. ye lah org nk menolong tu x der....
- ada jugak mende aku fefeling nak buat tak sempat buat... kekangan masa....

huhuhuhu... tp biasalah mana ada mende yang sempurna ye dakkk.... dah jadi 80% tu pn kire bersyukur hendaknya....

ALHAMDULIALLAH majlis berjalan lancar dan aman.... hati aku je tak aman....hahahaha... gugup weh... berpoluh2 tangan....

Hakak belanja gamba skit..... muahahaha